loading...
وبلاگ هواداران جکی چان
امین بازدید : 653 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (1)
اظهار نظر جکی چان در رابطه با ایفای نقش در بی‌مصرف ها ۴  و ساعت شلوغی ۴

 

شاید بتوان جکی چان را یکی از بزرگترین ستاره های ژانر اکشن دانست که هنوز در مجموعه فیلم های Expendables به ایفای نقش نپرداخته است. در این راستا، وی مصاحبه ی با وبسایت Den of Geek پرداخته و درباره ی علت حضور نداشتنش در این مجموعه صحبت کرده است.

\"استالونه برای بی‌مصرف ها ۴، همانند دو قسمت قبلی با من تماس گرفت. البته که من پیشنهادش را رد نکردم اما به وی گفتم، اسلای (لقب استالونه) به نظر من بهتره که یه فیلم اکشنی بسازیم که فقط خودم و خودت توش هستیم. اونوقته که شاید فیلم جالبی در بیاد. وگرنه من هم مثل بقیه ی بازیگرا پنج دقیقه توی فیلم حاضر میشم و بعدش تموم.\"

او همچنین اضافه کرد:

\"بی‌مصرف ها ۴ در صورتی جذاب خواهد بود که تنها من و استالونه باهم همبازی باشیم. در غیر این صورت نتیجه جالب نخواهد بود.\"

این در حالیست که نسخه ی سوم این مجموعه که به تازگی اکران رسمی خود را آغاز کرده است، با شروعی به شدت ضعیف رو به رو بوده است.

جکی چان همچنین در رابطه با ایفای نقش در چهارمین نسخه از مجموعه‌ی «ساعت شلوغی» نیز گفت:

\"بر خلاف تهیه کنندگان، من علاقه ای به ساخت چهارمین قسمت ساعت شلوغی ندارم، اما تنها در صورت وجود یک داستان و فیلمنامه‌ی قوی، رو به روی دوربین خواهم رفت.\"

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/08/15 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

ممنون از مطلبتونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و بزرگترین پاتوق هواداران جکی چان در ایران با نویسندگی نویسندگانی چون: حسین محمدامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیگر دنیا کیست؟
    نمره ی شما در مورد مطالب وبلاگ هواداران جکی چان بروز بودن قالب و... چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 66
  • بازدید ماه : 63
  • بازدید سال : 493
  • بازدید کلی : 34,439
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش رتبه آلکسا

    مترجم سایت

    تماس با ما



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت