loading...
وبلاگ هواداران جکی چان
بهترین طرفدار جکی بازدید : 181 سه شنبه 13 آبان 1393 نظرات (1)

با عرض سلام و خسته نباشید به تمام دوستان و کاربران این وبلاگ من یکی از نویسنده های این وبلاگ هستم و بدلایلی نمی توانم تا مدتی در این وبلاگ فعالیت کنم از دوست داران این وبلاگ خواهشمندم که اگر می دانند که می توانند مطالب خوب و بدون کپی تهیه کنند به امین یا من خبر دهند ما در اسرع وقت ان را پیگیری می کنم و او را نویسنده می کنم در ضمن این وبلاگ نویسنده دیگری هم دارد و این وبلاگ را به روز می کند ولی او تنهایی نمی تواند وبلاگ را برای همیشه بروز کند

ایمیل من این هست:jackiechan@chmail.ir & hosseinshirjoni@chmail.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شبنم در تاریخ 1394/03/22 و 13:10 دقیقه ارسال شده است

سلام اقای جکی چان امیدوارم که حالتون خوب باشه واقعا که خیلی نامردی من شماروخیلی دوست دارم که این اسارو بهتون دادم ولی شما به احساسات ادمهایی مثل من ارزش قائل نیستید چطورتوفیلمهای هالیوودی ازتون سوال میپرسن که اقای جکی چان میتونید فیلمهای سکس بازی کنید بهشون میگین بازی میکنم اما بافکرروشن من مگه بهتون چی فرستاده بودم که اس منوتوسایتتون نشون ندادین اینقدرشمارو تعریف میکنن که اقای مودبی هستیداصلا اینطورنیست واقعا ازتون بدم اومد واقعا توروحیم اثر گذاشت بازم براتون اس میفرستم اگه نشون ندادین دیگه نمی فرستم به همه هم میگم که اینکارو بامن کردین من شمارودوست دارم ازاول بچگیم خجالت هم خوب چیزیه لطفا بهش بگین ممنون شبنم ازایران


کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و بزرگترین پاتوق هواداران جکی چان در ایران با نویسندگی نویسندگانی چون: حسین محمدامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیگر دنیا کیست؟
    نمره ی شما در مورد مطالب وبلاگ هواداران جکی چان بروز بودن قالب و... چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 55
  • بازدید سال : 485
  • بازدید کلی : 34,431
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش رتبه آلکسا

    مترجم سایت

    تماس با ما



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت