loading...
وبلاگ هواداران جکی چان
امین بازدید : 202 یکشنبه 09 شهریور 1393 نظرات (0)

بهترین خاطره ی جکی چان

امروز وبلاگ پاتوق هواداران جکی چان کلیپی را که جکی چان بهترین خاطره اش را تعریف می کند را همراه با ترجمه اش که به صورت گروهی انجام شده است قرار داده است 

 به گفته ی جکی چان بهترین خاطره ی او از زبان خودش:

 زمانی که جوان بودم و در حال مبارزه با بروسلی بودم

 و صبر میکردم و بروسلی رو میدیدم من پشت دوربین بودم

!من فقط به طرفش دویدم یه ضربه زد

دیوانه وار به طرفش دویدم ... پوم په!!!! یه ضربه زد

 چشمام سیاهیرفت چون دقیقا یه ضربه زد به سرم

کنترلشو از دست داد و از دستش در رفت 

من هیچکاری نمی کردم فقط ناله کردم من فقط می افتادم و سرم گشیج میرفت

 به بروسلی نگاه کردم بروسلی هیچکاری نمی کرد به همه نگاه میکرد سریعا برگشت به کارگردان کفت:کــــــات! میگفت : اوه خدای من

به طرف دوید و بلندم کرد و می گفت: منو ببخش من متاسفم

 درواقع من خیلی به این ضربه اهمیت نمیدادم چون یه جوان مثل من به سختی صدمه می بینه ولی یه درد موقت وجود داشت

من فقط میگفتم اه اه

کار برای مدتی تعطیل شد

هروقت که به من نگاه میکرد:...............من هم میگفتم اوکی اوکی

من فکر میکنم بهترین لحظات من بود

به طرف دوید و می پرسید

من میگفتم: من جکی چان هستم

به من گفت چه سبکی رو یاد گرفتی؟؟

منم گفتم : سبک شائولین

 !! اونم گفت: خوبه و با من حرف میزد میگففت: جکی ها؟ جکی جکی

اوکی

اسم: جکی چان

و بهترین خاطره ی من برای همیشه 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
بهترین و بزرگترین پاتوق هواداران جکی چان در ایران با نویسندگی نویسندگانی چون: حسین محمدامین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما بهترین بازیگر دنیا کیست؟
    نمره ی شما در مورد مطالب وبلاگ هواداران جکی چان بروز بودن قالب و... چیست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 57
  • کل نظرات : 72
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 472
  • بازدید کلی : 34,418
  • کدهای اختصاصی

    کد نمایش رتبه آلکسا

    مترجم سایت

    تماس با ما



    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت